onsdag 24. mars 2010

Syk,syk og syk.:(

Er influensa-syk på 3.dagen nå,og det føles virkelig helt bedritent.

Man er lissom heeelt satt ut.Funker ikke til å gjøre noe som helst,annet enn å sitte og sløve foran data`n da.Dèt går fortsatt til en viss grad,men merker også der at jeg ikke helt har samme energien.

Måtte selvsagt avbestille tannlege-timen i morgen,noe som både var en lettelse og ikke.

Jeg gruer meg alltid for ting jeg skal ut på,men det er selvsagt ekstra jævlig når en vet at en skal trekke tann + bore i kjeftamentet.

Spesielt det første,er jo bare helt grusomt.Jeg trodde ærlig talt ikke at det skulle være såå jævlig som det var,men etter at jeg trakk min første visdomstann i fjor,vet jeg bedre.

Var jo ikke folk att på over et halvår.Og da man omsider kunne begynne å tygge på den siden hvor tanna var fjerna,igjen,hadde man jo selvsagt tygd på seg hull på andre siden.*Blæh*

Frykter at det blir den samme elendigheta opp igjen denne gangen.

Men inntil videre,må jeg altså vente til denne forbaska influensa-skiten har gitt seg.Og så er det å vente ytterligere på ny time...

Jeg ser jo fram til å få fikset i tanngarden min nå,da det har vært dårlig stilt der en stund...Klarer jo nesten ikke å tygge noen steder i kjeften nå,så...Mangler plombe på ene siden,og har hull både oppe og nede på andre siden,så...det sier seg selv.

Gebiss neste?

Ser iallefall ut til å være over de "gode,gamle" dager uten et eneste hull på årevis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar