søndag 7. februar 2010

Melodi Grand Prix

Jeg forventet at Didrik Solli-Tangen skulle vinne lørdagens finale,så det var herlig at han faktisk gjorde det.:0)

Etter å ha fulgt med på dette showet siden barnsben av,følte jeg en vinnerlåt med èn gang jeg hørte den.

Tror også at han kan gå av med seieren under den internasjonale finalen.Ja,dette til tross for at jeg enda ikke har hørt de øvrige bidragene der.

Han har iallefall både stemmen og sangen som skal til for å vinne et slik show.

Dermed spiller det ingen trille om hva godeste "GP-Jostein" måtte mene om engelsk-uttalelsen hans.

Personlig hørte jeg ikke engang at han sang feil,men satt med frysninger over en kraftfull og nydelig stemmeprakt.

Denne var den eneste rette å sende videre til finalen i Mai.

2 kommentarer:

  1. Gott att du hade rätt..!
    Väntar med melodifestival tills den stora dagen. Lite trist för Norges bidrag..han får ingen utlandsresa med i priset.. ;-) Spännande att se hur Norge lägger upp showen, säkert med glans..!

    Kram på dig!
    / Helén

    SvarSlett
  2. Så herlig med kommentar på bloggen min!!Mange takk.:0)

    Jeg er spent på deres bidrag,for dere kan godt ha noen vinnerkandidater i den internasjonale.;0)

    Og nei he-he,det ble ikke mye utfart på Didrik,men sikkert ekstra stas å opptre på hjemmebane.:0)

    Norge pleier som kjent,ikke å spare på mye når det kommer til det kulturelle,så det BØR bli bra.;0)

    SvarSlett