torsdag 7. januar 2010

Bursdagsønske


Ja,jeg ønsker meg faktisk et dukkehus,tro det eller ei.;0)

Gubben synes nok jeg èr ganske "ko-ko",og sier han ikke vil kjøpe ett til meg,når jeg ber om det på moro.Hehe!!

Men jeg mener det faktisk seriøst.

Hadde selv et tre-etasjes dukkehus som jeg elsket å leke med, som barn og fram til jeg ble tenåring.

Som voksen har jeg alltid vært opptatt av hjem og interiør,og så lenge jeg nå ser bort i fra å bli noen interiørarkitekt,ser jeg muligheten til å kunne leke meg med et slik hus.:0)

5 kommentarer:

  1. Lurer forøvrig på om ikke huset jeg hadde som barn,faktisk var på hele 4 etasjer?Husker ikke helt,men det var iallefall stort vet jeg.Synd jeg ikke tok bedre vare på det.:(

    SvarSlett
  2. Du ønsker deg jo mye rart du og. :) haha.

    SvarSlett
  3. Ja,pappa skjønner ikke hva jeg skal med det,men det èr jo en EKTE lidenskap vi snakker om her.Hehe!!

    Blir som voksne menn som interesserer seg for radiostyrte biler,modellfly o.l.;0)

    SvarSlett
  4. Minsann kan jag förstå dig..! Jag har också haft ett dockskåp. "Lundbys" heter de väl i Sverige? Jag älskade det! En gång kletade jag tandkräm längs alla kanter, det skulle föreställa snö.. Uppskattades inte av mina föräldrar, de sa att jag fördärvade det.. De hade ingen fantasi tyckte jag.. :-D
    Nu har min syster det på sin vind, hoppas att hennes lilla Ida får mycket kul med det i framtiden.
    Klart att du ska ha ett dockskåp! Du som är så pysslig av dig, det kan bli hur fint och mysigt som helst..!!
    Kram
    / Helén

    SvarSlett
  5. Hahaha,tannkrem og greier!!*LOL*

    Ja,vi får se hva det blir til en gang i fremtiden.;0)Man blir iallefall ikke for stor til å leke seg,føler jeg.

    SvarSlett